Samenwerken aan welbevinden en werkplezier
Bij De Hoven zetten we ons dagelijks in om het welbevinden van onze cliënten te bevorderen. Wij geloven dat een goede kwaliteit van zorg niet alleen draait om zorg- en dienstverlening, maar vooral om een betekenisvol leven, waarin cliënten zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen.
Tegelijkertijd erkennen we dat het werkplezier van onze medewerkers en vrijwilligers essentieel is om deze zorg met passie en energie te kunnen bieden. Door een fijne en stimulerende werkomgeving te creëren, geven we medewerkers de ruimte om met plezier en betrokkenheid te werken. De Hoven richt zich op de bedoeling. Want het gaat bij De Hoven om het leven en welbevinden van de cliënten.
Samen met de cliënt en familie zoeken we hoe we het welbevinden van de cliënt het beste kunnen ondersteunen, ook als deze heel kwetsbaar wordt. Dit betekent dat we niet alleen kijken naar wat iemand nodig heeft, maar ook naar wat iemands leven waardevol maakt.
Het kwaliteitsbeeld 2024 van De Hoven laat zien waar we staan en waar we naartoe willen. We blikken terug op behaalde resultaten en waardevolle inzichten uit het afgelopen jaar, terwijl we ook vooruitkijken naar verbeterkansen en ambities. Samen met medewerkers, cliënten en betrokkenen blijven we werken aan de beste zorg, waarbij het welbevinden van onze cliënten centraal staat. Dit kwaliteitsbeeld helpt ons om continu te leren en te groeien.
Samen maken we het verschil!